Welkom bij de 26e Kale Bomen Tocht van de Motorvereniging Almere.

Voor dit jaar heb ik drie routes gemaakt, extra lang ca. 256 km. Lang 203 km en kort 163 km.

De start is bij ons clubgebouw aan de Meerveldstraat 55 te Almere-Haven, het eindpunt is bij hotel café restaurant De Roskam in Achterveld. Alle routes maken verschillende keren gebruik van een pont, over de Lek, de Waal en de Rijn. De extra lange bij Bergambacht, Brakel en Amerongen en de lange route bij Schoonhoven, Brakel en Amerongen, de korte route bij Schoonhoven en Amerongen.

We bieden de route alleen aan als .gpx bestand met de route en het spoor, voor Garmin/TomTom.

Een uitgeschreven papieren roadbook is niet beschikbaar.

Voor dit jaar rijden we met alle routes, door het Groene Hart. Op verschillende plaatsen wordt de Lek overgestoken. De lange en extra lange routen steken daarna bij Brakel de Waal over om via verschillende routes bij Rossum het smalste strook tussen Maas en Waal te passeren. De Waal wordt voor de tweede keer over gestoken over de brug bij Beneden-Leeuwen. De laatste pont is bij Amerongen. De korte route passeert de Lek bij Schoonhoven en de Rijn bij Amerongen.

Het laatste deel van de route doorsnijd de Utrechtse heuvelrug en zodra we de A12 onderdoor zijn gaan we met een grote bocht richting Achterveld om daar tot slot een drankje te nemen op het terras van De Roskam.

Je rijdt deze toertocht geheel vrijwillig, individueel en voor eigen risico. De Motorvereniging Almere, het bestuur en de toercommissie aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen, persoonlijk letsel, vermissingen en/of beschadigingen van eigendommen.

RIJ VEILIG – HOU AFSTAND – DENK OM DE MAXIMUM SNELHEID

26e Kale Bomen Tocht 2020

Hierbij bieden wij u de mogelijkheid om het GPX bestand van de Kale Bomen Tocht te kunnen verkrijgen.

Helaas is het niet mogelijk om de rit te laten starten met een lekker bakje koffie bij ons in het clubhuis maar willen wij u deze wel aanbieden zodat u deze geheel naar eigen inzicht kunt gaan rijden wanneer u dat wilt.

De route is zoals u gewent bent van ons recent nagereden en deze bieden wij u gratis aan.

Wij bieden u aan het einde van dit formulier de mogelijkheid om een donatie te kunnen doen aan ons. Dit wordt zeer gewaardeerd maar is zeker geen verplichting.

Met vriendelijke groet,

Motor Vereniging Almere

Dit is uiteraard geheel vrijblijvend, u kunt ook verder gaan zonder een donatie door op de ander knop te klikken.

Bedrag graag als voorbeeld ingeven v.b 5.00 dank u.
Vergeet s.v.p. niet uw email adres in te vullen