Your browser doesn't support SVG images

Groene Weekend 2019

Het Groene Weekend 09 t/m 12 Mei 2019

Dit is een 4 daagse reis naar het Westerwald we slapen in het hotel Westerwald Treff in Oberlahr.

De heenreis gaat via Maastricht en de Belgische Hoge Venen richting de Eifel. Bij Remagen steken we de Rijn over, voor nog een korte rit naar Oberlahr.
De ritten van dag 2 en 3 gaan vanuit Oberlahr gaan naar het Oosten en naar het Zuid Westen en zijn ca. 270 km lang.
Voor de terugreis gaan we eerst naar het noorden om tussen verschillende plaatsen van het Ruhrgebied heen te rijden en vlak voor Duisburg op de snelweg richting Zevenaar de reis af te sluiten.

De totale afstand van het weekend  is ca. 1340 km.

Het Westerwald is wat minder bebost en kent minder hoogteverschillen dan de Harz en Sauerland, maar heeft prachtige bochtige wegen over het heuvelachtige land oostelijk van de Rijn.

Of we overal zulke mooie heuvels zullen treffen betwijfel ik, maar het zou zo maar eens mogelijk kunnen zijn. Deze heuvels worden doorsneden, door mooie bochtige wegen en fraaie rivieren.

Motorvereniging Almere

inschrijfformulier

Groene Weekend 2019

Donderdag 09 Mei t/m zondag 12 Mei 2019

(1-persoons kamers zijn alleen op aanvraag en tegen een extra toeslag van € 30,- beschikbaar)
De kosten voor deelname bedragen voor leden € 184,- en voor niet-leden € 209,- incl. toeristenbelasting. Daarbij zijn inbegrepen: - 3 nachten op basis van halfpension in een 2-persoons kamer - 4 ritten (donderdag, vrijdag, zaterdag, en zondag) als Garmin-bestand - T-shirt van de Motorvereniging Almere. De ritten zullen alleen als Garmin-bestand beschikbaar worden gesteld. Een op papier uitgeschreven route zal dus niet voorhanden zijn.
Ondergetekende gaat akkoord met de inschrijving en zal ervoor zorgen dat de betaling uiterlijk donderdag 05 Mei 2019 is overgeschreven op rekening NL54INGB0001553861 t.n.v. Motorvereniging Almere te Almere o.v.v. “GW2019”