Toer Informatie

Your browser doesn't support SVG images

Almeerse motorvereniging viert 40 jarig bestaan
HAVEN – De Almeerse Motorvereniging (MVA) viert op zaterdag 15 juni het 40 jarig bestaan. Het feest zal plaatsvinden in het eigen verenigingsgebouw in Almere Haven aan de Meerveldstraat 55. Alle leden en oud-leden zijn hierbij uitgenodigd.

Het jubileum feest zal beginnen om 20.00 uur bij het verenigingsgebouw. De hapjes en drankjes worden verzorgd. Voordat het feest begint wordt er vanaf 17.30 uur een barbecue georganiseerd. Voor de barbecue moet er van te voren opgegeven worden. MVA leden krijgen daar een persoonlijke e-mail uitnodiging van.

De MVA is ruim veertig jaar geleden begonnen als een van de eerste motorverenigingen in Almere, opgericht door een groep motorfanaten. De vereniging bestaat momenteel uit 100 leden met bijna net zoveel verschillende motoren. Samen met de vereniging worden er tourritten en informatie-avonden georganiseerd. Daarnaast kan er gesleuteld worden aan de motoren in de werkplaats waar de motorvereniging over beschikt.

Voor meer informatie over de Almeerse motorvereniging op dinsdag- of vrijdagavond vanaf 20.00 uur bij de vereniging. Adresgegevens zijn: Meerveldstraat 55, 1359HZ Almere Haven. www.motorvereniging.