Motorvereniging Almere

inschrijfformulier

Vukanen Weekend 2020

vrijdag 18 September t/m maandag 21 September 2020

(1-persoons kamers zijn alleen op aanvraag en tegen een extra toeslag van € 15,- beschikbaar)
De kosten voor deelname bedragen voor leden € 165,- en voor niet-leden € 190,- incl. toeristenbelasting. Daarbij zijn inbegrepen: - 3 nachten op basis van halfpension in een 2-persoons kamer - 4 ritten (vrijdag, zaterdag, zondag en maandag) als Garmin-bestand . De ritten zullen alleen als Garmin-bestand beschikbaar worden gesteld. Een op papier uitgeschreven route zal dus niet voorhanden zijn. De reis word georganiseerd onder de voorwaarde dat er op dat moment van de reis, geen reisbeperkingen gelden voor Nederland en Duitsland. Verder is eenieder er zich van bewust dat er in Duitsland andere regels rond corona gelden als in Nederland. Bij het betreden van een restaurant, hotel, eetgelegenheid en benzinestations heeft men de verplichting een mondkapje (niet inbegrepen) te dragen.
Totaal
Ondergetekende gaat akkoord met de inschrijving en zal ervoor zorgen dat de betaling uiterlijk 28 Agustus 2020 is overgeschreven op rekening NL54INGB0001553861 t.n.v. Motorvereniging Almere te Almere o.v.v. “VW2020”.