Your browser doesn't support SVG images

Welkom bij de 25e Kale Bomen Tocht van de Motorvereniging Almere.

20 Oktober 2019

De lengte is ongeveer 211 km voor de lange route en 172 km voor de korte route.

De start is bij ons clubgebouw aan de Meerveldstraat 55 te Almere-Haven, het eindpunt is bij hotel café restaurant De Roskam in Achterveld. We maken 2 keer gebruik van een pont.

De lange route bij Schoonhoven en Amerongen, de korte route bij Schoonhoven en Culemborg.

We bieden de route alleen aan als .gpx bestand met de route en het spoor, voor Garmin/TomTom.
Een uitgeschreven papieren roadbook is niet beschikbaar.

Voor dit jaar rijden we met beide routes, langs de oostkant van het Groene Hart. Via Woerden en Oudewater komen we in Schoonhoven uit. Hier steken we de Lek over, om via de zuidelijke Lekdijk en de Vijfherenlanden weer bij de Lek uit te komen. Vanaf Everdingen tot Wijk bij Duurstede volgen we de Lekdijk tot Ravenswaaij om daarna via ruime bocht door de Betuwe bij Amerongen de Rijn over te steken. en de Amerongseberg richting Scherpenzeel te rijden, zodra we de A12 onderdoor zijn gaan we met een grote bocht richting Achterveld om daar tot slot een drankje te nemen op het terras van De Roskam. De korte route heeft tweemaal een afsnijding, bij Oudewater wordt de lus niet gereden naar Montfoort en wordt de Lek al bij Culemborg overgestoken, om vandaar over de Utrechtse heuvelrug richting Achterveld te gaan.

Je rijdt deze toertocht geheel vrijwillig, individueel en voor eigen risico. De Motorvereniging Almere, het bestuur en de toercommissie aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen, persoonlijk letsel, vermissingen en/of beschadigingen van eigendommen.

RIJ VEILIG – HOU AFSTAND – DENK OM DE MAXIMUM SNELHEID