Motorvereniging Almere

inschrijfformulier

Groene Weekend 2020

Donderdag 23 t/m Zondag 26 April 2020

(1-persoons kamers zijn alleen op aanvraag en tegen een extra toeslag van € 70,- beschikbaar)
De kosten voor deelname bedragen voor leden € 190,- en voor niet-leden € 215,- incl. toeristenbelasting excl. 1 persoonskamer toeslag indien gewenst a € 70,-. Daarbij zijn inbegrepen: - 3 nachten op basis van halfpension in een 2-persoons kamer - 4 ritten (Donderdag,vrijdag, zaterdag en zondag) als Garmin-bestand . De ritten zullen alleen als Garmin-bestand beschikbaar worden gesteld. Een op papier uitgeschreven route zal dus niet voorhanden zijn.
Totaal
Ondergetekende gaat akkoord met de inschrijving en zal ervoor zorgen dat de betaling uiterlijk 16 April 2020 is overgeschreven op rekening NL54INGB0001553861 t.n.v. Motorvereniging Almere te Almere o.v.v. “GW2020”.

Mocht u overwegen om lid te worden dan raden wij u het volgende aan.

Kom gezellig langs op Dinsdag of Vrijdag. Wij zijn open vanaf 20:00 uur.

Wij ontvangen u graag en leiden u graag rond in ons verenigingsgebouw. DAn kunt u zelf mee maken wat voor mensen er bij MVA rond lopen.

Heeft u al besloten lid te worden en wilt u zich inschrijven dat kan natuurlijk altijd.

U kunt het inschrijfformulier downloaden, invullen en dan inscannen\fotograferen en per email aan ons toesturen. Of afkomen geven op Dinsdag of Vrijdag avond.

Heeft u vragen stel ze gerust.

U kunt dit per email doen.

U kunt zich hier inschrijven voor onze nieuwsbrief

* Verplichte velden
Privacy verklaring *

Dank voor u registratie.